Rezultatul selecţiei dosarelor de înscriere la concursul organizat în data de 31.08.2023 de Primăria Municipiului Mediaş pentru ocuparea unei funcții publice de conducere, vacante de – șef serviciu gradul II la Serviciul Resurse Umane Salarizare
Având în vedere prevederile art.40 alin.(1) lit.a) şi art.50 alin.(1, 2) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, comisia de concurs comunică următoarele rezultate ale selecţiei dosarelor de înscriere:
Numele şi prenumele candidatului |
Funcția publică |
Instituția publică |
Rezultatul selecției dosarelor |
|
---|---|---|---|---|
1. |
ID -14137 |
Șef serviciu |
Primăria Municipiului Mediaş Direcția Economică Serviciul Resurse Umane Salarizare |
Admis |
Candidaţii nemulţumiţi de rezultatele obţinute pot formula contestaţie în termen de 24 de ore de la afişare, conform art.63 din Hotărârea Guvernului nr.611/2008 privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici cu modificările şi completările ulterioare, care se depune la secretarul comisiei de soluționare a contestațiilor.
Contestațiile se depun la Serviciul Resurse Umane-Salarizare, Direcția Economică.
Afișarea rezultatelor obținute de candidați la probele examenului, se realizează folosindu-se numărul de înregistrare atribuit dosarului de înscriere la examen pentru fiecare candidat, conform art. 67^1 din HG nr.611/2018 privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare.
Candidaţii declaraţi admis vor susţine proba scrisă în data de 31.08.2023, ora 10:15 la sediul Primăriei Municipiului Mediaş.
Afișat astăzi, 22.03.2023 ora 12 la sediul Primăriei Municipiului Mediaș și pe site-ul www.primariamedias.ro.